.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹۰ درصد کارگران ساختمانی در مازندران با مشکل بیمه‌ای روبه‌رو هستند
رئیس خانه کارگر مازندران با اشاره به افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی در مازندران، گفت: ۹۰ کارگران ساختمانی در مازندران با مشکل بیمه‌ای روبرو هستند.

به گزارش شمال نیوز، نصرالله دریابیگی شامگاه دوشنبه در نشست سه جانبه گرایی کارگر،دولت و کارفرما با بیان اینکه جامعه کارگری امروز با رنج های بیشماری روبروست که مهمترین آن نداشتن امنیت شغلی است، اظهار داشت:کرامت انسانی کارگران امروز به علت تامین نشدن امنیت شغلی در خطر است.

وی با بیان اینکه عدم تحقق عدالت اجتماعی و نادیده گرفتن کارگران به عنوان زیربنای تولید کشور از دلایل رکود اقتصادی است تصریح کرد:روزی جامعه کارگری به علت وقوع جنگ در کشور حقوق خود را دریافت نکرد و وعده پرداخت حقوق کارگران در آن‌روزها هنوز بر زمین مانده است.

دریابیگی افزود:در مازندران خصوصی‌سازی افزایش یافته است اما به جای افزایش تولید و تقسیم عادلانه ثروت با مشکل تعطیلی واحدهای کارگری وبه خطر افتادن اشتغال کارگران مواجه شده ایم.

رئیس خانه کارگر مازندران تصریح کرد: با نشست های اثرگذار با دولت و کارفرمایان مشکلات کارگری در مازندران کاهش پیدا کند.

دریابیگی همچنین با اشاره به اینکه کارگران با وقوع انقلاب اسلامی راه اندازی دانشگاه، خبرگزاری و دیگر تشکیلات در راستای تحقق آزادی به دستاوردهایی دست پیدا کردند تاکید کرد: با همدلی حاضریم در رفع مشکلات کارگری مازندران فعالیت کنیم.

رئیس خانه کارگر مازندران با اشاره به افزایش تعطیلی واحدهای تولیدی در مازندران، گفت: 90 کارگران ساختمانی در مازندران با مشکل بیمه‌ای روبرو هستند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.